Jika Menang Kereta

Posted: May 27, 2011 in Jika

Jika menang kereta kan best..

tak perlulah nak pinjam kereta mak bapak,saudara mara ataupun kawan-kawan…

Agak-agak kalau dah sengkek sangat duit, boleh jual kereta tu..

Dapat gak untung sebab kereta tu dapat free..

Boleh beli kereta murah sikit..takat nak bawak sorang-sorang je pun…

MFI : Perodua tengah buat contest..mana tau boleh menang..Peraduan Perodua

Advertisements

>Jika Kita Menjadi Kecil

Posted: May 26, 2011 in Jika

>

Jika Kita menjadi kecil..

dan semua tumbuhan dan haiwan jauh lebih besar daripada kita..
mungkin manusia akan hidup dalam ketakutan kerana diburu haiwan..
mungkin manusia dapat berkawan dengan haiwan kecil atau serangga..
mungkin manusia akan membina rumah di dalam tanah seperti semut..
ataupun mungkin manusia akan jadi pekerja kepada haiwan..hahahaha..

MFI : Jangan aniaya haiwan dan serangga..

>Jika Tiada Esok

Posted: May 26, 2011 in Jika

>

Jika Tiada Esok Untuk Kita…

Mungkin masih lagi yang alpa pada hari ini..
Mungkin juga ramai yang masih terkejar-kejar untuk melaksanakan urusan dunia..
Mungkin juga ramai yang mengejar kehidupan di akhirat..

MFI : Harap-harap esok masih ada..

>Jika Bertukar Jantina

Posted: May 26, 2011 in Jika

>

kredit gambar kepada Shinzucub

Jika Korang bangun esok pagi dan tengok-tengok jantina korang da bertukar..

Hidup konfem serabut giler pastu..
Mungkin ada yang akan cuba tidur balik pastu bangun tengok apa yang terjadi..
Mungkin ada yang bunuh diri..
Mungkin juga ada yang suka sangat..

MFI : Cepat2 pergi kedai beli Pad  takut period pulak..hahahaha

>Jika Tiada Haiwan Di Dunia

Posted: May 26, 2011 in Jika

>

Jika Tiada Haiwan Di Dunia..
Semua manusia akan jadi vegeterian..
Tak dapat la nak merasa sup tulang, sup ekor dan sup gearbox.
Sate,chicken chop dan steak pun takder..
Mungkin rancangan National Geographic akan gulung tikar..

MFI : Tiba-tiba trasa nak makan chicken chop sebagai tanda penghargaan adanya haiwan di dunia..hehehe